Qui Som

Qui-Som

La Llar d’Infants Argenins, es va inaugurar el Maig del 1978. Tenim 35 anys d’experiència dins del món de la docència. És un centre adreçat als infants de 0-3 anys, edats corresponents al primer Cicle d’Educació Infantil.

Al llarg dels anys, hem creat un ambient de confiança amb el nostre equip de professionals, on la constància, el bon desenvolupament, la il•lusió i la seguretat, són la nostra màxima prioritat per a nosaltres.

És una escola autoritzada pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, amb el número d’autorització: 80500181

El nostre equip directiu i el nostre personal docent, està totalment qualificat, titulat i especialitzat. Exercim la nostra feina de manera vocacional i professional, amb un tracte carinyós i afectuós. Ens agrada que les famílies s’involucrin i participin en el creixement, aprenentatges i desenvolupament dels seus fills/es i hi hagi una bona comunicació entre l’escola i família.

La Llar d’Infants Argenins, som una escola activa i oberta, de les quals ens adaptem a les necessitats dels infants i de cada família, perquè els més petits puguin gaudir d’una correcta evolució i d’uns bons aprenentatges.

On Som